CrAzY~CoFFee
CrAzY~CoFFee
CrAzY~CoFFee
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية

كاتب الموضوعرسالة
The King
Coffee Team
Coffee Team
The King

ذكر
البلد : يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية Male_e10
المزاج : يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية 3410

يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية Empty
مُساهمةموضوع: يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية   يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية Emptyالأربعاء يونيو 18, 2008 11:37 am

بسم الله الرحمن الرحيم
تحيه طيبه وبعد انا هغطى مباراه فرنسا واطاليا بدل من طارق النهارده واللى بيعتذر انه مش هيعرف يغطيها النهارده ويا رب اقدر اغطيها زيه
يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية Q3yao0leyw0kharz7m93
مباراه النهارده هتقام فى مدنية زيوريخ السويسرية
يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية Cq6j6cfestovf9lil0fn
طبعا مباراه النهارده بتعمتد اعتماد اكبر على ماتش هولندا ورومانيا لان لو رومانيا كسبت هتحتل المركز التانى ولكن لو خسر هيدى فرصه لفريق من الاتنين (فرنسا او ايطاليا ) انه يحتل المركز التانى ويتاهل وطبعا بيتصدر المجموعه دى هولندا وضمنت تتاهل كده كده وانا نفسى ان فرنسا طبعا تتاهل وانا شايف ان اداء منتخب فرنسا نزل جدا من يوم ما سابهم زيدان يلا الخيره فيما اختاره الله والحمد لله على اللى يجيبه ربنا

اهداف المباراه التى انتهت بفوز ايطاليا 2/0
الهدف الاول
الهدف الثانى
جارى الرفع على سيرفرات اخرى

يورو 2008; فـرنـســا X إيــطــاليــا; المجموعة C - الجولة الثانية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-