CrAzY~CoFFee
CrAzY~CoFFee
CrAzY~CoFFee
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)

5 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

الروشنه منظر ولا شخصيه
شخصيه
عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) I_vote_rcap0%عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
منظر
عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) I_vote_rcap0%عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 0

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Empty
مُساهمةموضوع: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 12, 2008 10:18 am

انا عوزه دردشه صريحه :friend: و نقاش نطلع منه بضحك بس :uraa: و نحكى عن مواقف بجد اتحطينا فيها و احتمال محرجه :wub:
انا اعده هنا ل11 الى عاوز يناقش و يضحك بس انا هكون هنا :pick once:

عدل سابقا من قبل BoBaS في السبت يوليو 12, 2008 11:22 am عدل 1 مرات
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 12, 2008 2:16 pm

طب انا هحكى موقف لزيز مره كنت على النت و بكلم و لقيت ادد مبعوتالى المهم انا مكنتش حبه انى اقبل اى حد جديد confusedو بلصدفه دوست اكسبت و اعت اكلم و منفضاله المهم انا لقيته بيقولى رودى يا دودو pale اتخضيت طبعا المهم نفضت و لقيته بيقولى انتى لبسه تشرت لونه كذا و بنطلون لونه كذا و عمله شعرك كذا عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 574345 انا استغربت اكتر و افتكرته عفريت عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 590354 المهم خفت و كدى عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 65195 و فاجئه النور قطع No و الدنيا ضلمت scratch انا جريت بره لقيت فى نور فى الصاله و مش فى اى حد و ده كان يوم عيد ميلادى و مكنتش متخيله انى هكون لوحدى كدى عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 560359 بس كان عادى و نفض المهم انا فضلت بره قيت جهازى فتح على اغنيه هابى برز داى عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 221975 و عرفت انهم صحابى القمه عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 476485 على اد مفرحت على اد ممسكولى الموقف ده لحد دلوقتى عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 888706 اكيد مش يضحك ده يخوف confused
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 12, 2008 2:18 pm

انتو كمان احكو و انا عندى مواقف كتير تموت من الضحك و حصلت بجد يا ريت نضحك بجد ده هدفى انا Shocked
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر
المزاج : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 210

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 12, 2008 5:12 pm

BoBaS

اهلا منوره المنتدي ومشرفانا

بس انتي اللي غلطانه مهو لو كنتي دعتيني فعيد ميلادك كنت عملتلك ليله زي اللي عملناها لبور وجبنالك طورطه وشمع وغنينا
يلا حاللا بالا حيو ابو الفصاد

اما عن الموقف المضحك اللي حصلي

انا كنت احنا كنا فيوم بعد الامتحانات سهرانين عند واحد صحبنا بنلعب بلاي استيشن(انا بموت فيه)وبنهزر وبنضحك فالمهم قررنا نتفرج علي فيلم حلو كده نقضي بيه السهره فقلتلهم نخليها فيلم رعب ياجماعه قالولي اوكيشن وفعلا جبنا فيلم عن اكلي لحوم البشر بس مش ريزيدنت ايفيل المهم سمعنا الفيلم والدنيا كلها ضلمه ومفيش اي حد طبعا بيطلع صوت ومندمجين جدا بقي وبتاع وفجأه والله لقينا الباب بينفتح براحه كده وبيطلع الصوت المرعب ده ولقينا واحد وقفلنا كده والله والله نسخه طبق الاصل من الناس اللي كانو فالفيلم سنان بارزه وعيون جاحظه وشكل مرعب احنا طبعا جتلنا هستريا وصوتنا قلنا احنا دخلنا جوه الفيلم ولا ايه ولقينا الشخص ده بيقرب مننا واحنا قاعدين نصرخ ومره وحده لاقيناه راح مرمي علي السرير وقاعد يضحك فحنا بنبص كده طلع الواد هيثم ولابس ماسك اشتراه من يومين وقاعد يضحك وحنا والله شعرنا وقف بس طبعا بعد مهدينا قررنا ننتقم منه فمسكناه وادناله علقه زي الفل

المهم عدي اليوم وكل منفتكر الحكايه دي بنضحك ضحك جامد جدا بس صدقوني كان ممكن اي حد فينا قلبه يقف والله متتخيلوش الرعب اللي كنا فيه

خالص ودي وشكري علي الموضوع الكول

محمود
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالأحد يوليو 13, 2008 7:39 pm

انا عندى موقف تانى بس حبه انها تكون دردشه عامه و اخد رايكو فى كدى يمكن تكون احلى
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالثلاثاء يوليو 15, 2008 11:47 am

يا جماعه احلى موقف قبلته بجد انهرده ان كلنا موليد 90 بجد انا سعيده اننا سننا متقارب و تفكرنا قريب اوى و فرصه نيس بجد
save my soul
كريزى متألق
كريزى متألق
save my soul

ذكر
المزاج : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) W7eed11

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالثلاثاء يوليو 15, 2008 12:57 pm

والله موضوعك ده شبه موضوع حوده شويه

بس بردو جامد

واول ما افتكر موقف جامد
هحكيلك
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالثلاثاء يوليو 15, 2008 4:35 pm

mirci ya solly bas ana mkontsh bsit 3la mwdo3 ma7moud ana new
bas thx awi
Private Feeling
Administrator
Administrator
Private Feeling

انثى
البلد : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Female31
المزاج : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 8911

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالأربعاء يوليو 16, 2008 3:33 pm

hehehehehehehehe
lol! lol! lol! lol!
el mawqef bta3ek ya bobas we bta3 7oda bgd 7elween mooot
ana d7ekt 2awy 3alek ya ma7moud mattsawrsh ana far7ana fek lel mara el tania hehehehe
عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 403649 عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 403649 عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 403649 عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 403649 عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 403649
bgd nice topic we mnwara ya 2amr
https://crazy-coffee.yoo7.com
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالأربعاء يوليو 16, 2008 3:47 pm

كده يابريفت

طب لما اشوفك بس صبرك عليا والله لو كنتي معانا كان زمانك اساسا موتي وبعدين حطي نفسك مكاني الدنيا ضلمه واكل لحوم بشر ومفيش صوت وفجاه الاقي ده قدامي عوزاني اعمل ايه اخده بالحضن يعني؟؟؟
Private Feeling
Administrator
Administrator
Private Feeling

انثى
البلد : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Female31
المزاج : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 8911

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالأربعاء يوليو 16, 2008 3:56 pm

lol! ههههههه طبعا تاخدة بالحضن و قوله حبيبى واحشنى انت بتعمل ايه فى التليفزيون هههههه
عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 403649 عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 403649 و ظبتله كدة واحد صاحبك فى طبق احسن لو جاع هتبقى انت الهدف يا معلم
هههههه

والله منور يا حودة عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 681960

https://crazy-coffee.yoo7.com
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالأربعاء يوليو 16, 2008 4:03 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا يابريفت مش دي اخلاقي مش ده انا مش انا اللي ابيع صحبي ابدا

لكن مدام وصلت لاكلي لحوم بشر دنا ابيع البلد كلها ياروح مبعدك روح والجري نص الجدعنه بقي بس فدي الجدعنه كلها
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالخميس يوليو 17, 2008 4:31 pm

لا الجدعنه كلها لما تخاف و تكش و متبنشى و كمان حوده حبيب الملين نفرح فيه ليه طب انا هكلكو على موقف جامد اخر حاجه بس لما احس ان الناس فعلا بيعجبها المواقف دى
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالجمعة يوليو 18, 2008 12:31 am

طب ياستي تعالي مكاني ووريني مش هيبان عليكي اذاي

ياستي قولي اكيد المواقف بتعجبنا والا مكناش اتفعلنا معاكي

منتظر
emma
كريزى مميز
كريزى مميز
emma

انثى
البلد : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Male_e10
المزاج : عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) M5rbha12

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالجمعة يوليو 18, 2008 10:22 am

هههههههههههههههههه
مواقفكم روعة
انا باظن الفيلم اسمه wrong turn ....صح
لو كان هو ده فأنت شجاع يا حوده انك لسه عايش تحكي الموقف
ههههههههه
و بعدين يا بوباس يا قمر كلنا مستمتعين بمواقفكم
احكي بقى
انا مشتاقة اعرف
silent
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالجمعة يوليو 18, 2008 3:08 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يكرمك يا ايما ايوه والله دحنا كنا ابطال بس الفيلم مش رونج تيرن طب متحكيلنا يا ايما عن موقف حصلك يلا ورينا
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 10:56 am

بص يا جميل انا هحكى على موقف جامد موت بس باريت محدش يعمل زي
انا كنت بحب مود المتل و الحجات بتاعه الجن و العفريت و الشعوزه و الكلام ده و عبده الشيطان
المهم سمعت عن واحد ملبوس و الحورات دى
كان معانا فى الجامعه
المهم الفضول قتلنى وقلت والله مانا سيباك هرحلك
المهم انا من صغرى وانا لا بخاف ولا حاجه ملعه بلدماغ دى
رحت قبلته و كانت صدمت عمرى الشكل غير طبيى
طويييييييييييييييييييييييييييييييييييل فوق الوصف
رفيييييييييييييييييييييييييييع جدا
معندهوش غير 5 شعريات بلعدد سنه 34 سنه عادي الجمعه اعد فى كل سنه 3 او 4 سنين و معروف اوى هناك
المهم هو شكله لوحده يخض
رحت و اتعرفت و لسه بكلم و لقيت واحد بيترعش و اشتاتا و اشتوت و عينك متشوف الا النور انا استغربت شويه
راح قالى هى دى الى ملبوسه انا طبيعى
و شاور عليا
و انا من طبعتى ان ميت عينى زرقه و خطوط بلطول و بتلمع و دى حاجه من صنع ربنا و مقدرشى اتحكم فيها و عينى لونها اسود جدا مهما عرتو ليه نور المهم هو قالى هى دى و بتاع و افوجئ الناس بتجرى عليا و بتصور و بتبوص و انا فى قمت الاستغراب
و هو يعيط و يتقلب قرد و يتنطط
المهم لسه بفتح بؤى و هكلم اقول مثلا فى ايه ابص القى الكل جرى و مشفى غيره و واحد معاه
المهم اعد معايا و بنكلم و بتاع
فقلى انتى ملبوسه بجد (شككنى فى مفسى يا جماعه سعتها اوى و كنت هعيط بس الايمان و الاراده كانت اكبر شويه

و القيه اعد معاه شيخ و بيحضر جن و بتاع و الناس بعيده اوى و بتتفرج انا قلت فى نفسى يبقى مقلب اعمل نفسى شربته و خلاص
اتريه لا مقلب ولا حاجه و دخان و هو يعيط و يقولى انا بحبك و اتجوزينى و انا طبعا معنديش اى رد فعل
المهم الشيخ الى جمبه يقوله العفريت و الجان و الشيطين بيخافو منها و ده يعيط و يقولى بحبك
المهم ارن لصحابى ان حد يجى يلحقنى مش فى ابدا
و هما بيتفرجو عليا من بعيد
المهم انا كان ليا انتيمه بحبها اوى و هى شخصيه زى السكر و تهرجها يخى حتى العفريت تتضحك
بعت و كلمتها و انا طبعا محصره ناس و الشيخ و المتخلف الى كان ادامى
حكتلها قلتلى انا هجيلك حالا
و جتلى راح الولد نزلها كدى و قلها انتى كمان ملبوسه اتجوزينى انا بحبك اانا و هى فضلنا كدى و بتاع مش عرفين نتحرك المهم رحنا مسكين الولد و الشيخ كلناه حتت علقه و هما يجرو و احنا وراهم و الناس شافت كدى جت تجامل
و رحنا قلنا ايه نضمن حقنا بدل منبقى منبوزين و شكلناوحش نروح نعمل محضر فى الاسم
نخش الاسم نلقى الظباط و العساكر بيسلمو على الواد و الشيخ بطريقه كانهم رايس وزرا
المهم دخلنا لقسم العمرنيه الواء عمرو حجازى لو حد سمع عنه دلوقتى هو اترقى و بقى فى امن دوله و يقتكر الحوار ده اوى
المهم ندخل و الناس تضحك و تسلم بمنتهى العظمه و لسه هكلم لقيته قال دخلهم اوضه لوحدهم
انا بقى فكره انى هاكل علقه اسخم من الى كلها الواد ده
اترى الاواء الاستاذ المحترم عمرو حجازى داخلى بيقولى روحى احسنلك بقوله فى ايه انا جيه اعمل محضر و بتاع بيقول الاتنين ولا خاله و معاهم شهاده معملت اطفال و مينفعش زو الاحتيجات الخاصه اوى دى يتعملها محاضر و دى مش اول مره يجوا امشى احسن بدل ميتعملك محضر ازعاج
انا برقت و اخت ببعضى و يا فتك اعت 3 ايام العيال بتوع الجامعه يشفونى يضحكوا ولا الكلب دول كانو عرفين و سبونى
طبعا ده اظرف و اصعب موقف بتصدق او يتقبل
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 11:09 am

انا عوزاكو بجد تقولو رايكو فى الحوار ده بس من غير محد ميقول عليا سازجه اوك انا مستنيه ردكو
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 2:37 pm

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

انتي بتتكلمي بجد ولا بتهزري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 2:44 pm

والله بجد جدا انا عندى موقف افظع من كدى و مع بابا confused

عدل سابقا من قبل BoBaS في السبت يوليو 19, 2008 2:47 pm عدل 1 مرات
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 2:46 pm

والله يا حوده مشكلتى انى نفسى اكذب مش ليه فى كدى خالص scratch
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 2:49 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا ياستي ربنا ميكتب علينا المواقف دي خلينا بعيد احسن

فيها ايه ان صحبي يلبس ماسك مرعب بعد فلم رعب زي الفل مفيش مشكله خالص
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 2:53 pm

انا بقى جبت وحده زملتى البيت و كنت فكراها بترسم على ولدى الى اكتشفتو انهى اصلا ملبوسه
و للاسف بقى معملت اطفال دى كمان تخيل شكلى انا ادام بابا كان ايه و انا بنت كبيره و دخلت جمعه و بحافظ على كلامى جاوب انت بقى
BoBaS
كريزى جديد
كريزى جديد
BoBaS

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 2:55 pm

الناس بقت تعبانه فى دماغها منفسنين هههه والله الواحد بيحتحول و بتخيل موقفه drunken شكلو بيبقى وحش اوى عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) 625242
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)   عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه  (للروشين فقط) Emptyالسبت يوليو 19, 2008 3:01 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عشان خطري اكتبي برااااااااااااااااااحه

انا مش فااااااااااااااااااهم حاجه خالص

انتي ثقافتك باين عليها صيني

افهم ايه انا من الجمله دي؟؟؟؟؟؟؟

و للاسف بقى معملت اطفال دى كمان تخيل شكلى انا ادام بابا كان ايه و انا بنت كبيره و دخلت جمعه و بحافظ على كلامى جاوب انت بقى

ايه علاقة دي بالي قبلها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا شكلي كده اللي هتلبس والله
عشان خطري براحه عليا شويه

عوزه اكلم عن موضوع كووول اخر حاجه (للروشين فقط)
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-