CrAzY~CoFFee
CrAzY~CoFFee
CrAzY~CoFFee
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Private Feeling
Administrator
Administrator
Private Feeling

انثى
البلد : حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) Female31
المزاج : حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) 8911

حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) Empty
مُساهمةموضوع: حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه)   حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) Emptyالسبت أغسطس 02, 2008 2:57 pm

حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) 167888015

حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) 176819735

- تصاعدت الحرب الاليكترونية ضد تامر حسني واستغل ناشطون الكترونيون صفحات موقع الفيس بوك للهجوم بشدة علي تامر حسني وابتكار صفحات جديدة تنوعت ما بين حملة مقاطعة البومه الجديد " قربني منك وحملة لمقاطعة فيلم Exclamation Exclamationكابتن هيما واغنية "هي دي" الذي يتضمنها الفيلم واتهموه بالترويج لايحاءات جنسية.
احدث الصفحات الجديدة المهاجمة لتامر حسني صفحة "نطالب بحلق شعر صدر تامر حسنى"وبرر مصممو الصفحة ذلك بقولهم "مع انتشار ظاهرة تامر حسنى و تلذذ بعض الشباب بما يقوم بغناءه من اغانى بها ايحاءات جنسية غير مقبولة اطلاقا.. نحن نطالب بالقصاص من تامر حسنى عن طريق حلق شعر صدره و ان نقوم بشد شعر حواجبه يمكن لما يوجعه يحترم نفسه". :evil: :evil: :evil:
اما مصممو مجموعة "لا لألبوم تامر حسني الجديد الخادش للحياء" فبرروا ذلك بقولهم "بعد سماع ألبوم تامر حسني الجديد، وأيضًا الفيديو كليب قررنا أن ندعو الجميع إلى مقاطعته؛ لأنه يخدش الحياء، رجاء.. لا تدع أحدًا من أفراد أسرتك يسمعه لا في المنزل، ولا في الشارع". scratch scratch
ووجه مصممو مجموعة "عايزين نبقى مليون واحد بيكرهوا تامر حسنى بشدة ..انضم لخواتك حبايبك" الدعوة لحشد الاصوات لمقاطعة تامر حسني قائلين "بتكره تامر حسنى ؟؟ بطنك بتوجعك لما بتشوفو ؟؟لما بتسمع صوتو بيجيلك تشنجات عصبية ؟؟ نفسك تخلص من كابوس الجيل وتخلية يبطل يغنى ويصدعنا ؟ بكدة اقدر اقولك انت متعافى من فيرس تامر حسوكة القاتل..اهلا بيك فى مكانك وسط اخواتك العاقلين.
ويضيفون "فى مليارات الاسباب الى تخليك تكره تامر وكل الناس عارفينها انا مش هاكتب نفس الكلام الى مكتوب عنه فى كل حتة..انا بكرهك يا تامر والجروب دة لكل الناس المحترمة الى بيكرهوك لان مافيش فى الكون انسان محترم ممكن يحب واحد مصدى زيك يا ملك جيل الخرفان".

يا جماعه دة مش راى الشخصى خالص فى تامر و الخبر دة منقول عن اخبار مصراوى
https://crazy-coffee.yoo7.com
محمود
Coffee Team
Coffee Team
محمود

ذكر
المزاج : حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) 210

مُساهمةموضوع: رد: حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه)   حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) Emptyالسبت أغسطس 02, 2008 4:01 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله ياجوجو دي نكت حلوه قوي قوي

انا عن نفسي لا بسمع تامر ولا بحبه بس انا مبعملش ذي الناس اللي بيقولوا الحجات دي

انا رااي لنفسي احتفظ بيه اه مبحبوش لكن مقدرش اشوه صورته واغلط فيه واقول جماعة كارهي تامر حسني

الراجل فيه ناس بتسمعله اي نعم انا مختلف معاهم عليه شكلا ومضمونا وبعتقد انه من اسباب تدهور الزوق العام هو وكل جيل المغننين اللي زيه

لكن برده بقول ان رايي لو حعبر عنه لابد ان يكون ذلك التعبير يحترم الاخرين ولا يسيء باي صوره او شكل من الاشكال لا انسان سواء متفق معايا فرايي او مخالف ليه

وعلي فكره فيه طريقه اسهل نعذبه بيها

كفايه نكتفه ونسمعه شريط من شرايطه علي مدي ال24 ساعه

بيتهيقلي جه اسود عقاب ممكن نوقعه عليه

يسلموووووووووووووووو ياقمر علي الطرح

خالص ودي

محمود
PrInCe MaRoW
نائب المدير العام
نائب المدير العام
PrInCe MaRoW

ذكر
البلد : حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) Male_e10
المزاج : حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) 810

مُساهمةموضوع: رد: حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه)   حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه) Emptyالسبت أغسطس 02, 2008 4:24 pm

هههههههههههههههههههههههه
حلو يا جوجو الموضوع دة
بس ليه كدة الراجل معملش حاجة انا سمعت الالبوم بتاع قرب كمان مفيهوش حاجة يعنى من الايحاءات الجنسيه اللى بيقولو عليها دى و كمان شفت الفيلم
و بعدين ما فى ميت واحد وو احدة لازم فعلا نعذبهم يعنى دة بيقولو ايحاءات ومعرفش ايه و هو راجل و معملش حاجة امال البنات اللى بيطلعو يقولو كلام كله مسخرة وجنسى ميه فى الميه دول نعمل فيهم ايه نولع فيهم بقى و الهدوم اللى من غير هدوم اللى بيلبسوها
انا عن نفسى شايف يا جوجو ان تامر معملش حاجة و على فكرة تامر صوته حلو ما احنا بقالنا عشرين سنه بنسمع عمرو دياب و هو فى نفس مستوى تامر دلوقتى مش فاهم انا ايه الجديد علينا يعنى ؟؟؟
شكرا يا جوجو يا برنسيسه الكافيه يا قمر
http://www.crazy-coffee.yoo7.com

حلق شعر صدر تامر حسنى(دعوة الكترونيه)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-